Regulamin sklepu internetowego bravokawa.pl
I. INFORMACJE OGÓLNE:
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego i świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie sprzedaży i dostawy towarów przez sklep internetowy bravokawa.pl prowadzony przez BRAVO kawa Roman Całka, adres siedziby: ul. Mieszka I 27, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Treść Regulaminu udostępniona jest na stronie internetowej sklepu w sposób ciągły i umożliwiający łatwe zapoznanie się z nim.
- Kontakt ze sklepem internetowym bravokawa.pl jest możliwy:
a. za pośrednictwem poczty elektronicznej pod sklep@bravokawa.pl
b. telefonicznie pod numerem telefonu +48 600 358 397.
II. UŻYTKOWNIK SKLEPU
- Użytkownikiem sklepu (Kupującym) jest każda osoba fizyczna która skorzystała z usługi rejestracji konta na jednej ze stron sklepu, poprzez wypełnienie i złożenie formularza rejestracyjnego. Nieodzownym elementem procesu rejestracyjnego jest wyrażenie zgody i potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem sklepu oraz podanie danych niezbędnych do rejestracji konta.
- Sprzedający ma prawo do przetwarzania danych osobowych Kupującego podanych dobrowolnie w formularzu rejestracyjnym w celu prawidłowego wykonania usługi oraz zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną i ustawą o przetwarzaniu danych osobowych.
- Użytkownik sklepu ma prawo do:
a. dostępu do swoich danych osobowych, ich skorygowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
b. przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. - Dane Użytkownika sklepu mogą być przekazywane innym podmiotom współpracującym z bravokawa.pl w zakresie i celu, w jakim korzystamy ze wsparcia tych podmiotów w obszarze obsługi IT, prowadzenia wysyłki newslettera, wysyłek zamówionych towarów, a w przypadkach, gdy prawo tego wymaga, również organom władzy państwowej.
- Użytkownik ma możliwość korzystania ze sklepu internetowego pod warunkiem:
a. korzystania z komputera posiadającego dostęp do internetu;
b. dostępu do poczty elektronicznej;
c. korzystania z jednej z wymienionych przeglądarek internetowych: Chrome w wersji 32 lub wyższej, Firefox w wersji 28.0 lub wyższej, Internet Explorer w wersji 11 lub wyższej oraz Opera w wersji 19.0 lub wyższej, które posiadają możliwość akceptacji plików cookie oraz mają włączone JavaScript. - Korzystanie ze sklepu oznacza dokonywanie wszelkich czynności, które mają na celu zapoznanie się z treściami znajdującymi się na stronie sklepu.
- Sklep wykorzystuje pliki typu cookie w celu gromadzenia informacji dotyczących korzystania ze strony internetowej bravokawa.pl.
III. ZAKUPY
- Opisy towarów zawarte na stronie internetowej sklepu wraz z podanymi cenami brutto i warunkami dostawy stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Złożenie zamówienia następuje poprzez wybór towarów oferowanych na stronie sklepu (poprzez dodaj „do koszyka”), a następnie postępowanie zgodnie z komunikatami pojawiającymi się w kolejnych krokach procesu zakupowego.
- Zatwierdzenie przez Kupującego Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy, oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów, której przedmiotem są towary ujęte w Zamówieniu.
- W celu prawidłowej realizacji umowy Kupujący zobowiązany jest do podania niezbędnych danych i informacji.
- Sprzedający po wpłynięciu Zamówienia od Kupującego, stanowiącego ofertę kupna, niezwłocznie potwierdzi przejęcie oferty, poprzez wysyłkę wiadomości e-mail, na podany podczas rejestracji adres mailowy Kupującego, w którym zostaną potwierdzone niezbędne parametry Zamówienia. Tym samym Sprzedający potwierdzi przyjęcie oferty.
- Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia oferty Kupującego, w przypadku, gdy złożone przez niego Zamówienie w danym momencie będzie niemożliwe do realizacji.
- Sklep bravokawa.pl zobowiązuje się dostarczyć klientowi zamówione produkty bez wad.
- Językiem właściwym do zawarcia umowy sprzedaży, jest język polski.
IV. WYSYŁKA
- Wysyłka towarów zakupionych w sklepie internetowym bravokawa.pl realizowana jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Adresem dostawy jest adres wskazany w trakcie składania Zamówienia.
- Do każdej przesyłki załączamy potwierdzenie zakupu lub na żądanie fakturę VAT.
- Faktura VAT zostanie wystawiona wyłącznie po podaniu poprawnych danych nabywcy wraz z numerem NIP w trakcie składania Zamówienia.
- Informację o wysyłce przekażemy klientowi drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany podczas rejestracji lub wskazany w zamówieniu.
- Wysyłkę prowadzimy za pośrednictwem firm kurierskich: DPD oraz InPost.
- Możliwość odbioru osobistego zamówionych produktów jest dostępna jedynie po dokonaniu przedpłaty (przelew) na konto. Zamówienie można odebrać pod adresem: ul. Józefa Sowińskiego 24/97, 01-251 Warszawa.
- Zamówione produkty wysyłamy w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy) do 24 godzin od zaksięgowania prawidłowej kwoty (koszt produktów + koszt wysyłki) na naszym rachunku bankowym, dotyczy to również odbioru osobistego.
- Szczegóły dotyczące kosztów dostawy podane są przy każdym produkcie oraz przy składaniu Zamówienia i zależą od wybranego sposobu dostawy, ciężaru i gabarytu przesyłki.
V. PŁATNOŚCI
- Ceny produktów w sklepie internetowym bravokawa.pl są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto, ceny nie zawierają kosztów wysyłki produktów do klienta.
- Całkowita kwota do zapłaty obejmująca cenę zamówionych produktów, oraz koszty transportu wskazana jest w Zamówieniu, które zostanie wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Kupującego.
- Kupujący może wybrać jedną z poniższych form płatności:
a. przelew – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który zostanie przekazany w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew można zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Proces realizacji Zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu;
b. pobranie – płatność gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat. Proces realizacji Zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu od Kupującego Zamówienia;
c. płatność elektroniczna – usługa pozwalająca na dokonywanie szybkich płatności online. Sklep wykorzystuje system płatności PayU. Proces realizacji Zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu rozliczeniowego agenta o dokonaniu płatności przez Kupującego. Reklamacje dotyczące przebiegu płatności realizowanych przez PayU zgłoszone do bravokawa.pl będą przekazywane do rozpatrzenia przez PayU na warunkach i w terminie określonym w regulaminie PayU. Klient składając reklamację dotyczącą płatności za pośrednictwem PayU powinien podać numer, datę i kwotę transakcji realizowanej przez ten system.
VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej z bravokawa.pl w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować BRAVO kawa Roman Całka, ul. Mieszka I 27, 05-300 Mińsk Mazowiecki, e-mail: sklep@bravokawa.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną.
- Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca po otrzymaniu od Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Kupującego prześle na jego adres mailowy potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Kupującemu zostaną zwrócone wszystkie otrzymane płatności związane z tą umową, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych
kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani przez klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. - Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne
rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. - Odesłanie lub przekazanie towaru powinno nastąpić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient poinformował sklep o odstąpieniu od umowy.
- Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w odniesieniu do umów:
a. świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
h. zawartej w drodze aukcji publicznej.
VII. REKLAMACJE
- Sprzedający odpowiada wobec Kupującego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu cywilnego.
- Reklamacje należy kierować na adres poczty elektronicznej sklep@bravokawa.pl lub w formie papierowej na adres BRAVO kawa Roman Całka, ul. Mieszka I 27, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
- Reklamacja powinna zawierać:
a. Imię i nazwisko klienta,
b. Adres poczty elektronicznej klienta,
c. Numer zamówienia,
d. Wskazanie i opisanie przyczyn reklamacji. - W celu rozpatrzenia reklamacji Kupujący powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany towar do Sprzedającego na adres BRAVO kawa Roman Całka, ul. Mieszka I 27, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
- Prawidłowo sporządzona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
- Sklep internetowy bravokawa.pl ma prawo zwrócić się do Kupującego z prośbą o udzielenie dodatkowych informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana Kupującemu na adres poczty elektronicznej przez niego wskazany.
- Sprzedający nie jest producentem towarów, dlatego to Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu sprzedanego towaru.
VIII. INNE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez klienta jest BRAVO kawa Roman Całka. Dane osobowe są wykorzystywane tylko do realizacji umowy sprzedaży oraz obsługi zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przepisy ustawy o prawach konsumenckich.
- Wszelkie spory wynikające z zawartej umowy sprzedaży podlegają rozpoznaniu przez sądy powszechne, których właściwość określają przepisy kodeksu cywilnego.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Kupujący zostanie poinformowany o zmianie treści Regulaminu poprzez informację na stronie głównej sklepu oraz poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w formularzu rejestracyjnym. Nowa treść Regulaminu zostanie zamieszczona na stronie internetowej sklepu w zakładce „Regulamin w sklepu” i wejdzie w życie w ciągu 14 dni od dnia przekazania Kupującemu informacji o zmianie Regulaminu.
- Kupujący ma prawo nie zaakceptować nowego Regulaminu, o czym zobowiązany jest poinformować Sprzedającego w ciągu 14 dni od jego udostępnienia na stronie internetowej. Brak akceptacji będzie skutkował rozwiązaniem współpracy.
Załączniki do Regulaminu:
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży – Formularz Odstąpienia od Umowy
Wzór formularza reklamacyjnego – Formularz Reklamacji